Motive de recunostinta si multumire

Astazi am citit un articol frumos, pe aimee.ro - Dezvoltare personala, un site minunat, pe care vi-l recomand din toata inima, extrem de bine structurat si din care am invatat o sumedenie de lucruri despre comunicare, programarea neuro-lingvistica, despre relatii si multe altele.
Articolul a avut darul sa starneasca o reactie in mine careia nu m-am putut opune, grabindu-ma sa scriu, ca dintr-o suflare, despre motivele pentru care sunt recunoscatoare "aici si acum".

Multumesc si sunt recunoscatoare Divinitatii pentru faptul ca respir in clipa asta, folosindu-mi plamanii, nasul si intregul sistem respirator si nu vreun tub introdus in gat sau mai stiu eu ce aparatura medicala, Doamne fereste!

Multumesc pentru aerul pe care il respir caci mintea mea nu duce cum ar fi fara el avand acest corp!

Multumesc Soarelui pentru Lumina si caldura si viata pe care ne-o daruieste, pentru iubirea neconditionata cu care rasare mereu si mereu, la fel pentru bogat si sarac, pentru sfant si pacatos deopotriva! 
Ii multumesc pentru ca ma primeste dimineata in bratele lui si ma invata, cu rabdare, despre iubirea nemotivata prin "pentru ca..."!
Multumesc Pamantului pe care pasim pentru rezistenta lui, pentru increderea pe care ne-o transmite, dar mai ales pentru ca ne preia toata negativitatea, stiind s-o transmute alchimic in Lumina!

Multumesc ochilor pentru ca exista si pot vedea atatea reflexii minunate ale Divinitatii in pasari, animale, plante, oameni, pentru ca pot vedea frumosul din orice!

Multumesc mintii pentru ca poate cauta intelepciune, pentru ca se poate linisti si asculta Ceea Ce Este doar, pentru ca poate crea, in vieti, din ce in ce mai frumos si bine pentru intregul Univers!

Ii multumesc sufletului pentru Iubirea, Iertarea, Pacea, Compasiunea, Bunatatea, Generozitatea, Bucuria si Pacea care exista in el ca niste minunate comori, asteptandu-ne cu nerabdare sa le descoperim pentru a-L manifesta pe EL in fiecare clipa!


Ii multumesc trupului intreg pentru ca a acceptat sa-mi gazduiasca spiritul in aceasta minunata calatorie care 
se cheama “viata”, ca cel mai de pret dar harazit noua de Divinitate!

Ii multumesc vietii insesi pentru toate darurile pe care mi le-a facut prin experientele traite, prin bucurii si necazuri, prin sanatate si boala, prin prosperitate si lipsa, prin fericire si suferinta, toate aspecte ale aceluiasi Intreg!



Le multumesc tuturor binefacatorilor mei, tuturor celor care lucreaza la lucrurile pe care mi le daruieste Divinitatea – alimente, imbracaminte si toate cele de folos in viata de zi cu zi!

Multumesc artistilor, medicilor, terapeutilor, agricultorilor, minerilor, energeticienilor, profesorilor, preotilor, soferilor, aviatorilor, esteticienilor si tuturor celor pe care nu mi-i amintesc acum si care au ales sa se daruiasca celor din jur prin munca lor, fiecare la locul sau, ca intr-un puzzle ce creeaza, de fapt, tapiseria Creatiei Divine! Si fara de care viata ar fi mai putin decat este!


Le multumesc Maestrilor mei spirituali, invatatorilor pentru rabdare, perseverenta, intelepciune, dar mai ales Iubire infinita pentru noi, cautatorii de Lumina! Le multumesc pentru ca au aparut atunci cand am fost pregatita sa primesc raspunsuri!

Multumesc pana si Internetului ca exista pentru ca-mi da ocazia de a simti si scrie despre toate acestea!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...