Fascinatia BaZi-ului

Incercand sa deslusesc din tainele BaZi-ului sau Cei Patru Stalpi ai Destinului, despre care o sa va vorbesc mai pe larg cu o alta ocazie, adica atunci cand voi reusi sa stapanesc mai bine acest subiect, m-a cuprins un sentiment... cum sa va spun... "din acela", de "WOOOW", ramanand pur si simplu bouche-bee, cum ar spune francezul, in fata a ceea ce reuseste o harta sa spuna despre cineva, despre viata lui, despre destinul lui si despre cum sa-si foloseasca sansele la maximum sau sa-si minimizeze neplacerile!!!

O harta care, la prima vedere, cuprinde o serie de semne indescifrabile pentru orice neofit in ale subiectului, dar care, pentru initiat, poate spune, de exemplu, cu precizie 100% ca va primi bani, cu si mai mare precizie de la cine - parinte, prieten sau bunic - si chiar de la ce parinte - mama sau tata sau bunica, bunic!!!

Sau se poate spune cu o la fel de mare precizie in ce domeniu al sanatatii pot aparea probleme pentru cineva si, mai exact, care ar fi remediile benefice sau, mai mult, prin ce metode sa evite orice fel de risc sau complicatie! Si asta doar privind si analizand o harta de genul celei de mai sus. Ce parere aveti? 

Personal, cand am reusit sa deslusesc asta in harta mea proprie pentru ceva care s-a intamplat intr-un trecut nu foarte indepartat si, analizand toti factorii implicati, care in BaZi se cheama stele, sa gasesc direct sursa, m-a napadit instant un sentiment de fascinatie!!!

Nu pot decat sa multumesc din tot sufletului meu Maestrului care mi-a intredeschis aceasta usa, Risvan Vlad Rusu, sa-i fiu recunoscatoare in fiecare clipa lui si Divinitatii care a ingaduit acest lucru!! 
Ba mai pot ceva :): sa-mi doresc cel putin la fel de mult sa nu fiu o "investitie proasta" si sa inmultesc, la randu-mi, talantii primiti, daruind din ce in ce mai mult bine celor din jur! Satisfactia zic eu ca merita efortul, chiar daca e enorm!

Abia astept sa va mai spun despre subiect. Pe cat mai curand :).

2 comentarii:

  1. Si eu abia astept sa imi spui mai multe despre subiect. Fascinant, intr-adevar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana atunci, mai urmeaza muuuulte nopti de studiu, adica de nesomn.. stii tu: "There's no free lunch", cum ar spune englezul, adica mai am mult de munca, insa crede-ma ca si eu abia astept sa-ti spun :).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...